Acta musealia 2017/1-2:156-161

Půlstoletí muzejně-pedagogického vzdělávání na brněnské muzeologii

Lucie Jagošová
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav archeologie a muzeologie

Zveřejněno: 15. červen 2017  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Jagošová, L. (2017). Půlstoletí muzejně-pedagogického vzdělávání na brněnské muzeologii. Acta musealia15(1-2), 156-161
Stáhnout citaci

Reference

  1. JAGOŠOVÁ, L. 2016: Dynamický rozvoj edukace v muzeích a oboru muzejní pedagogika. Věstník Asociace muzeí a galerií České republiky 1, s. 3-5.
  2. JAGOŠOVÁ, L., MRÁZOVÁ, L. 2015: Tradition of museum pedagogy in the Czech Republic and the role of Brno museology in its development. Museologica Brunensia 2, s. 56-64.
  3. KIRSCH, O., JAGOŠOVÁ, L. 2013: Vývoj Lektorátu muzejnictví 1922-1951. Devadesát let od počátků univerzitního vzdělávání muzejníků v českých zemích. Muzeum: muzejní a vlastivědná práce 1, s. 4.
  4. KRAJÍČKOVÁ [MRÁZOVÁ], L. 2002: K problematice vzdělávání v oblasti muzejní pedagogiky. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav archeologie a muzeologie. Diplomová práce.
  5. MRÁZOVÁ, L., JAGOŠOVÁ, L. 2014: Obsahové proměny kurikula brněnské muzeologie v letech 1964-2014. Museologica Brunensia 3, s. 28-42.
  6. MÜLLER-STRATEN, Ch. 2008: The contribution of Zbyněk Stránský to museology and contribution of the Brno museology school. In: Muzealizace v soudobé společnosti a poslání muzeologie/Musealization in contemporary society and role of museology: Sborník ze sympozia s mezinárodní účastí pořádaného při příležitosti životního jubilea tvůrce brněnské muzeologické školy Zbyňka Z. Stránského/Anthology from symposium with foreign participation in the occasion of anniversary of the founder of the Brno museology school Zbyněk Z. Stránský. Praha, s. 27-35.
  7. ŠPÉT, J. 1988: Formování a rozvoj socialistického muzejnictví v ČSR (1945-1985). Praha.
  8. TIŠLIAR, P. 2017: The Development of Informal Learning and Museum Pedagogy in Museums. European Journal of Contemporary Education 6 (3), s. 586-592. Přejít k původnímu zdroji...

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY NC 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.